10 τρόποι για να μειώσετε την κούραση των ματιών σας

Μοιραστείτε το άρθρο

Share on facebook
Share on google
Share on twitter

Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμαι στην καθημερινότητα μας  pc, κινητά και tablet   είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι όταν χαλαρώνουμε με αποτέλεσμα να  σπαταλάμε αρκετό χρόνο μπροστά σε οθόνες. Αυτό προκαλεί πόνο στα μάτια και άλλα προβλήματα. Τι επιπτώσεις  έχει  όμως αυτό στα μάτια μας και πώς μπορούμε να τα ξεκουράσουμε; Οι παρακάτω 10 τρόποι θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το ενοχλητικό συναίσθημα της κούρασης των ματιών σας.

 

1.Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις της οθόνη σας

Μια οθόνη που είναι πολύ φωτεινή ή πολύ σκοτεινή προκαλεί ενόχληση στα μάτια και κούραση. Προσαρμόστε την φωτεινότητα της συσκευής σας ώστε να είναι πιο άνετο όταν το κοιτάζετε.

2.Προσαρμόστε το χρώμα και το μέγεθος των κειμένων

Τα κείμενα που τα γράμματα είναι πολύ μικρά και δεν κάνουν χρωματικά αντίθεση προκαλούν πονοκεφάλους και πόνο στα μάτια. Τρία νούμερα μεγαλύτερα από τα μικρότερα γράμματα και μαύρα γράμματα  είναι ο καταλληλότερος συνδυασμός.

3.Κρατήστε σε απόσταση την οθόνη από τα μάτια σας

Έχοντας πολύ κοντά μια οθόνη στα μάτια σας, θα σας προκαλέσει δυσανεξία στα μάτια και ημικρανίες. Αποφύγετε κάτι τέτοιο τοποθετώντας την οθόνη σας τουλάχιστον 20 με 26 ίντσες μακριά από εσάς.

4. Μειώστε τις αντανακλάσεις

Μπορείτε να εγκαταστήσετε ειδικά φίλτρα για να μειώσετε τις αντανακλάσεις.

5. Χρησιμοποιείστε σωστό φωτισμό

Ο υπερβολικά έντονος φωτισμό μπορεί να προκαλέσει πόνο στα μάτια

  • Χρησιμοποιήστε λάμπες χαμηλής έντασης.
  • Τοποθετήστε την οθόνες σας δίπλα από παράθυρα και όχι μπροστά ή πίσω από αυτά ώστε να μειώνει την αντανάκλαση.
  • Χρησιμοποιήστε κουρτίνες για να περνάει λιγότερο φως.

6. Κάντε συχνά διαλείμματα

Το να κάθεστε μπροστά σε μια οθόνη δεν προκαλεί μόνο πόνο στα μάτια σας, αλλά και πόνο στην πλάτη, τους ώμους και το λαιμό. Κάντε συχνά διαλείμματα, σηκωθείτε, περπατήστε και τεντωθείτε ώστε να νιώσετε ανακούφιση.

7.Κάντε ασκήσεις για τα μάτια

Εφαρμόστε τον κανόνα 20-20-20. Κάθε 20 λεπτά, κάντε 20 δευτερόλεπτα διακοπή και  επικεντρώστε τα μάτια σας σε κάτι τουλάχιστον 20 πόδια (6 μέτρα).

Αυτό θα μειώσει τον πόνο στα μάτια και κατά συνέπεια πονοκεφάλους και ημικρανίες.

8. Ανοιγοκλείστε συχνά τα μάτια σας

Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν κοιμόμαστε  ή διαβάζουμε ξεχνάμε να ανοιγοκλείσουμε τα μάτια μας. Ανοιγοκλείστε  πιο συχνά τα μάτια σας και ρίξτε και τεχνητά δάκρυα.

9. Επίσκεψη στον οφθαλμίατρο 

Η απόδοση της όρασης σας  αλλάζει συνεχώς και είναι πολύ πιθανό τα γυαλιά ή οι φακοί επαφής που φοράτε να μην είναι κατάλληλα πια. Για αυτό το λόγο μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε συχνά

τον οφθαλμίατρο σας για τακτικό έλεγχο.

10.Λέιζερ

Το λέιζερ είναι μια μόνιμη λύση στο πρόβλημα των γυαλιών και των φακών επαφής. Μια γρήγορη και ανώδυνη επέμβαση που θα σας λύση τα χέρια και θα βελτιώσει όχι μόνο την εργασιακή σας καθημερινότητα αλλά και την ποιότητα  ζωής σας.

 

Δείτε επίσης ...

Άρθρα
Ντρισμπιώτη Βασιλική

10 τρόποι για να μειώσετε την κούραση των ματιών σας

Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμαι στην καθημερινότητα μας  pc, κινητά και tablet   είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι όταν χαλαρώνουμε με αποτέλεσμα να  σπαταλάμε αρκετό χρόνο μπροστά σε οθόνες. Αυτό

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Άρθρα
Ντρισμπιώτη Βασιλική

Διαβήτης & όραση: 5 Μέτρα να προστατεύετε τα μάτια σας

O διαβήτης είναι μια πάθηση που εμφανίζεται σε διάφορες ηλικίες, παιδική,  εφηβική αλλά κυρίως στην ενήλικη ζωή του ανθρώπου. Η πάθηση του διαβήτη οφείλεται  στην έλλειψη ινσουλίνης στον οργανισμό με

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »